duit oh duit..

adoiii..ary ni 29 arybulan..gaji satu arybulan..lamenya lagi..adeii..napela bulan ni sampai 31..sakit jiwa aku..dahla tengah tade sen ni..btol2 kekeringan duit..tu la mase sblom ni duit ade joli sane sini..blanje kwn2(kawan lelaki ok)..


aisehmen..hemmm..aku skang teringin na beli pspla..tengok orang sume jalan2 pegang psp kan..macam syok je ade menatang tu..so aku ingat separoh dari duit gaji aku na simpan bli psp..cukup 3 bulan dapatla kot bli psp..


skang ni masalahnya katne aku na bli psp..aku na cari kedai yang bole dipercayai..ade sape2 tawu katne..sila angkat tangan..uiiihhhh ramainya..sila beratur dan amek nombor ok..hehehe..okla..kawan aku td dya kawen ngan india..eh pegi majlis kawen orang india..mintak maap cik finaz..bes ke g majlis kawen budaya len..cam len macam je..tp tape aku sokong 1malaysia..ekekeke..

fuhh..tale blahla..dalam pale otak ni terbayang je psp..bilela dapat rembat itu idaman hati..macam2 lagi aku na..dslr,kereta,henfon,kawen..eh terkeluar topik pula..gaji RM650 sebulan tu pon kalo keje penoh tade ponteng bole ke beli sume tu..pelik2..cubela jual psp tu RM20 ke,RM30 ke..t aku beli 14 la..huh..

ambil nota[take note]:dengar lagu..money money-poetic ammo

No comments: