lets introduce myself

KONTROVERSI ANTARA BLOG

jangan marah aku kerana ini blog keempat aku. kehkehkeh. blog ni direka khas untuk kami berdua jeeee. akan mula di hebah to org ramai bila blog ni da cukup dgn bahan-bahan propaganda. aku tak tau nak type apa kat pengenalan nih.

actually ini blog keempat aku. but secret silence tu je yang aktif. so hope blog ni pun ikut sama aktif la yea. nak tau second owner sape? tunggu dia post entry sendiri laa. takde keje aku nak kenalkan dia. HEHE! ;D

seperti biasa, kyte kena tayang pic kann? kann? kann? grr. mcm mana korang nak jawab sedangkan korang belum tau kewujudan blog ni. HUHU! so, here it is.


so, kenal aku tak? hee ;D

at first nak bagi blog ni warna merah. ouh no! no! no! mana boleh blog secret silence tu dikembarkan. biar laa blog ni ada identiti sendiri. aku sendiri tak tau apa yang aku bakal type kat blog ni, apa yang aku nak type kat blog secret silence tu plak lepas ni. aish =.=' HUHU!

diberi nama One plus One coz ada dua blogger kat sini. so, one plus one equal to two. tak gituuu? HUHU! then bestietogether.blogspot.com tu wujud coz kitorang kan kawan baik, bukan couple mahupun pasangan berkasih sayang. wahaha ;D kalau pasangan berkasih sayang maybe aku akan buat sayangsayang.blogspot.com? heyp! heyp! jgn bayangkan. ekeke ;p

nota bulu kaki; last but not least, sokonglah blog malaysia. apakah? HAHA! ;D

No comments: