i'm not perfect..

ok.. i'm not perfect.. if i'm doing something wrong,tell me quick.. aku tak kesah ditegur ok.. ok dah pass tips pertame.. wiki2.. haha..

ooo.. rupanya kalau nak berblogging pon kene ade tatacara dan tatasusila.. tak boleh men hentam sebarang.. nanti kene hentam ngan finaz.. apakah?? haha..ok dah pass tips kedua..

okla.. frankly and just to be honest,sumpah 8 kali tak paham justify itu ape.. justin timberlake kenalla kot,, aku je kenal dya.. sebaliknya bagi dya kot..ahaha..








errrr.. tulisan aku warne warni ke?? mungkin yang ni ditujukan untuk orang len kot.. takde kene mengena ngan aku kan.. aku pon manusia dan perlu ditegor.. yela baru kenal dunia blog.. ahahaha..

ambil nota[take note]:aku hensem macam justin timberlake tak?:O

5 comments:

daus/finaz said...

justify tu perkemaskan tulisan kau tu la ngek.

ah, kau cari la sendiri.
kat microsoft words pun ada.

daus/finaz said...

aa, kat post new entry tu dia tulis justify full.
pegi tgk kat semua gambar2 kat post new entry tu.
kau phm x? hahaha ;D

daus/finaz said...

maseh ta mengerti..btol..

daus/finaz said...

hehe. aku ketuk kau kang.
pergi new post sekarang!
nampak tak gambar garis2 tu?
scroll kat gambar2 tu sampai jumpa perkataan justify full.

daus/finaz said...

jmpe dah..:p