make it simple

salam..ok..fuh..cmne na mulakan ayat ni ek..adela sorang mamat kat tempat keje aku ni..perangai busuk tahap mulut-finaz-ta-gosok-gigi-4-ari..cakap men lepas je..pastu dya punya mengarah orang tu macam bagus jek kan..heii..manusia2..

aku sampai je tmpt keje,biasanya sarapan dulu..ni blom pape ag da suroh angkat ni angkat tu..hei..ko ingat aku ni pencacai ko ke pe[pencacai is something like hamba]..pastu dia suroh aku mop sane sini pastu komplen ta bersih..banyak cakap btol..finaz pon ta kepoh camnila..

dahla tutop kes pasal keja..t tade mood na berblogging,,ekekeke..ha..td aku g kluang mall..cari barang adik aku na balik asrama dya kan..pastu turun tingkat bawah tengok chicken rice shop,secret recipe and macam2 lagila semua tutop lampu..tanya2 rupanya ade benda alah mengarot haram earth hour..








aku ckp cmni bknla aku ta sayang bumi ni..sayang memang sayang..yela tade bumi aku na dudok kat mane lak kan..cam finaz ley dudok kt planet orang-perasan-cun tu..tp masalahnya menyusahkan pelanggan..datang secret recipe na mam kek coklat yummy tu pon da ta dapat..heeiii..kalo orang putih yang anjurkan sume ikot..bila ade sambutan maulidurrasul macam haram na sambot..

yela kan..orang putih kan dipandang tinggi..kalo nampak mat salleh hensem sket yang pompuan boleh basah lencun..ape yang basah..

terlucah pule..

heii..

ahaha...jangan marah ha..pela orang ni ume..aku jangan kira dalam ni skalila..

ambil nota[take note]:berfikir secara rasional??

No comments: