vote for me


patutlaaaaaahhhh aku asyik tersedak2 jek dari siang tadi. rupanya ada orang taip nama aku tak habis2. patutlaaaaaaaaahhh!!

ada sape2 lagi tgk AF tak? ada tak weyh? ada tak? grr~ ada laaa. aku rasa pelajar AF 8 ni semua comel2. kahkahkah. aku tgh tak puas hati dengan syud. sebab dia semua nak conquer. daus dia nak, iwan dia nak. waddehall. abis tu aku amik sape? alif satar please3 you don't be naughty? grr~ kau amik daus adnin jela syud. kahkahkah ;D

~~~~~~~~~~~~~

C: kesian ameer adik takde.
A: haah. adik kyte dah pergi syurga.
C: ----- :)

kau fikir A tu sape ha? A tu adik sedara aku. abang kepada ameer. si aimar zikri yang sukee rembat phone aku semata2 nak penuhkan photo gallery aku dgn rancangan astro ceria! gedik betol! nasib baik kakak sedara dia maintain comel lagi ayu. C tu makcik aku.

aku tak senang duduk sekarang ni. macam cacing kepanasan. tak tau kenapa aku risau bila dia lambat on9. argh! kenapa ngan aku? no no no. aku benci dia. eh, dia da on9!! (tiba-tiba ternampak kat ym, dia da on9) hahahah ;D

take note; jangan taip nama aku byk2 lagi weyh. macam mencapap. hahahaha ;D

No comments: