bola itu kenapa tak segi empat?

bola bola bola bola bola bola bola bola bola. asyik bola jek. apa nih? kepada bakal suami aku, sila minat futsal sahaja jangan minat bola. aku tak sukee laa. kaki bola. ManU laa, Arsenal laa, Chelsea laa. apa apa? aku mana tau team apa tu. aku type jek.

ada ke tadi aku on9 FB ada budak yang aku kenal tapi aku nak buat-buat tak kenal tanya aku stay nak tgk bola ke? HELLO! talk to the hand. apa faedah yang aku dapat haaaaaaaaa dari tgk bola? fine. aku mmg bukan kaki sukan. tapi aku sukee gler tonton match badminton kat astro arena aritu ngan angah aku. hahaha. gler nak emo-emo. tak pasal2 ada yang hack aku kang. hehe.

see? si gemok aku ni pun sukee main bola. sukee main bola takpe. tapi jangan minat team bola tu. paham x? hahaha ;D


takde laa, aku tak sukee la nak fanatik-fanatik bagai. kalau team kau kalah then kau sedih sampai gaduh2 ngan member yang sokong team lain apa kau dpt? kalau kau dapat jumpa David Beckham okay gak. aku nak gak jumpa. hahaha. contoh macam aku. aku sedih gler anum keluar dari AF minggu ketiga hari tu. aku rasa tak patut hokeyh dia keluar! tapi aku nak marah tak puas hati ngan pengundi apahal kan? yang aku tak undi anum pun kenapa kan? what the? kyte tgk jek. tak yah gedik2 nak undi emo-emo bagai. kahkahkah.

ada isu sensitif tak aku naikkan ni? hehe. aku bukan tak sukee. aku saje je gedik-gedik nak type pasal bola. maklumlah, si dia yang ituuuuuuuuuu pernah bermain bola. kahkahkah. aku rasa followers kat blog ni dah lebih 15 nih. apa lagi second owner? sila lah tunaikan janjimu itu. huahua ;D

nota blog kemut; bahu aku sakit. sila tidur selepas subuh ;)

No comments: