perfect dont exist

ah aku penat stalk blog orang.
eh, aku jadi silent readers je.
blogger-nya agak hemsem and post dia agak lucu.
haha. lucu? gedik jek. and dia pandai jugak.
straight A's SPM beb!!


FINE! kenapa perempuan kebanyakkannya sukee lelaki handsome? mungkin akan menjamin offsprings yang akan dihasilkan nnt kott. mesti diorang bajet kalau lelaki hemsem, anak pun comel2 semua orang suke nak picit2 pipi anak dia sampai budak tu tak lalu makan. makcik aku kata kalau kyte asyik picit pipi baby, dia akan jadi tak lalu nak makan. kalau tak hemsem mesti cari yang comel kan? muka comel, perangai comel, sikap comel. apa apa? ada yang tak paham ke apa tu perangai comel, sikap comel? pegi google sekarang!

selain dari tu, perempuan pun mesti nak cari yang pandai kann? boleh menjamin masa depan. tak payah la perempuan penat-penat kerja. duduk rumah jaga anak ngan rumah jek suda. gaji mesti ribu riban kan kalau lelaki tu kerja bagus2 mcm engineer ke, doctor ke, lecturer ke kann. tapi kenapa aku tgk mcm perempuan pulak sekarang ni lagi pandai-pandai. HAHA! tak kan aku nak kawen ngan syud plak. bhaha ;D

perempuan mmg nak kesempurnaan ke ek? tak kira la walau macam mana handsome dan pandainya pun seseorang lelaki tu, dia mesti ada kekurangan jugak. so, jangan terlalu mengharap kepada kesempurnaan.

perfect boys dont exist, but there's always one boy that is perfect for you.


for my future husband,

bagi saya, setiap kekurangan awak itulah keistimewaan awak.

kalau awak ada kampung macam ni lagi saya suke wakk ;)

nota bulu kaki; lelaki nak perempuan yang macam mana pulak? firdhaus adnin boleh bagitau? ;)

2 comments:

Anonymous said...

finaz! jom kawen. HAHAHAHAHAHA!

shafinaz sani said...

jom jom.
hahahahahahahahaha ;D