friend or foe?

hmmm.. semalam aku gaduh ngan member baeeeekkkk aku ni.. dahla dya sorang je kawan aku(lelaki ok).. paling rapat.. bergaduh pasal bende2 kecikkk je.. aku pon kadang2 naik bosan,nyampah,benci,annoyed yang aku rasa ungka kt hutan pon bole benci kawan ngan dya.. aku tgk skang ni dya macam dah berubah banyak sangatla..

panas baran makin menjadi2.. asek aku je nak kene jaga hati dya.. aku?? hati aku sape nak jaga.. pastu ckp main lepas.. tapi manusia semua berubah kan.. dya pon slalu merendah2kan aku.. aku kumpul duit na beli psp pon dya ckp macam budak kecik..sekurang2nya aku tak nak guna duit mak bapak aku..time dya nak bli kasot futsal, aku siap bagi semangat lagi..

aku tak pernah kutuk kawan2 aku yang keje walaupon gaji dorang tak sampai RM1k pon sebulan.. asalkan diorang cari cara halal aku tetap sokong.. come on my friend.. i need your support.. aku ni pon bukannya perfect sangat.. tapi bila aku ada wat silap tegurla elok2.. janganla cakap sket mocking lebeeeehhhhh.. wtf.. aku pon manusia ada hati dan pasaan.. i miss my old friend.. your new attitude was so suck man..




aku tak ada ramai kawan lelaki.. so.. terpulangla kat dya camne.. heiii..(=,=')

ambil nota[take note]:mood kecewa yang terlampau..

3 comments:

Siti Nurhamizah ツ said...

friend is our foe, foe is our friend ;)

shafinaz sani said...

foe tu apa ek?
kahkahkah.
mls siott nak cari kamus.
relax ar daus.
dia tgh ada masalah kott perangai cam haremm.
nnt lama2 ok la tuh.
mungkin kau sensitif sgt kott.
xpe2, just relax n chill ;)

daus/finaz said...

enemyla..bkn aku sensitifla..dya yg tlbey sensitif..aku nyampah tgk prangai dyala..heiiiiii..