it is your choice

dah lame aku tak menaip kat blog aku ni.. adoi.. sibok je memanjang.. keje je balik dah penat.. ok dah jangan tanya kenapa aku tak update blog.. haha.. errr.. kepada KHAIRUL FQ mintak maap tak dapat nak wat tag tu.. so finaz jela yang watkan.. yela dah name pon blog "sesame" kan.. mestila bantu membantu.. hehe..

ok.. skang ni aku dah nak sampai ujong2 je keje ni.. jumaat ni ari last aku keje kot.. dua ari lepas aku dapt call dari pizza kluang mall.. dia suroh aku datang interview.. dahla masa tu tengah keje.. dengan selambernya aku gi gak kan interview tu.. ala chef aku tu pon bukan ada..yang ade supervisor aku.. kepale pon ngam.. cantek.. haha..

sampai je kat tempat pizza tu jmpe satu akak shift manager name amy kott.. lupe.. takpe.. lupekan saja.. so aku pon memulakan interview dengan baju-tak gosok-sluar comot-stokin berbau.. hahaha.. aku pedulik ape kan.. haha..

tapi skang ni ati aku berbelah bagi lak sama asa nak keje or tak kan.. nak keje rase cam malas.. tapi kalau tak keje mane nak datang duit lak kan..takkan nak mengharap mak aku je.. lenla finaz.. erghhh.. jammed.. nak keje ke tak ek.. aisehmen..

berdasarkan penerangan yang dia bagi tu kejenya waktu panjang.. penat,lepak dan segala adjektif negatif telah dikeluarkan.. walaweh.. kenapa banyak sangat konflik diri ek.. errr.. ini dikategorikan sebagai konflik ke ek..hahahaha.. pe aku patot buat? keje or tak keje..

ambil nota[take note]:cube dengar lagu greenday-holiday.. kalau tak silapla..

No comments: