Salam Sejahtera Dunia:)

fuhhhh. berabuk dah blog ni dah lame tak update. tuan yang lagi sorang tu pemalas aa. tak boleh harap. haha.

err. sekarang aku study kat KOLEJ MATRIKULASI JOHOR. penah dengar kan? well, aku memang pergi belajar kat tempat2 yang femes je. haha. *berdosa oo berlagak

kat sana best walaupon peraturan macam kitorang ni masih bersekolah di asrama penoh. aiseyman. pakai seluar jeans pon tak boleh. takpelah. staon je kene bepisah ngan seluar jeans tu. kat sana just fine je dia punya environment. budak perempuan pon peramah. aku suka tu. haha.

apesal rase macam kekok nak menaip ni ha? pelik2. eh lupa nak bagitau. ada dua je peraturan kat sana yang buat aku rasa macam. damn. 1st pagi2 kene berator macaam budak sekolah. ape gelak2. lempang nak? 2nd kene tutup lampu lepas pukul 12. dahla time tu la aku tengah semangat nak blaja. aish.

ahh setahun je kot. kat u dah bebas dah. kat sana aku tak berapa nak masuk sangat ngan fizik. maybe aku je yg malas nak study kot. dahla tu dulu. kepala pain pain ni. tido bangon lewat je. sorryla takde gambar post ni

ambil nota[take note]: kami generasi harapan. menjunjung citra mulia. hell yeah.

No comments: