you're fired!!

arini aku dapat berita yang mengejutkan (tah pape tatabahasa) dari employer aku.. ala cakap melayu saja sudahla.. majikan aku or boss kecikk.. sila tekankan ayat kecik itu ok.. cukop.. ni aku nak wat dialog bukan nak nak tiru finaz or sape2 saje.. takde kene mengena sama ada yang hidup, sedang mati atau sudah mati..

*perbualan antara aku 'A' dan chef azman(bukan nama sebenar...kot) 'B'..

B: dauusssss.. sini kejap..

A: ye chef..*apela orang tua ni nak ek..

B: takde.. ni aku panggil ade hal sket nak cakap ngan ko..

A: ooo... ape dia chef??

B: skang ni ko pon tawu kan..kite ni takde keje.. stok chicken chop, grill chicken, lamb chop sume tu la kan da overloaded.. jadi aku ingat aku cume boleh bagi ko keje sini sampai hujong bulan ni je..

A: hmmm.. kalo macam tu takpela chef.. saya nak wat camne kan.. okla chef.. saya nak sambung setelkan ayam tu.. nanti busuk lak..*cilake punya orang..panggil ingat nak bagi gaji lebih bulan ni..adoi mane aku nak korek duit ni..heii..


arrgghh!!!kene berenti lak bulan ni.. nak sambung blaja lame lagi.. mane aku nak cekau duit blanje ari2.. otak aku beku,kaku,senteng sume ade.. err.. finaz, husna, syud, khairul fq boleh tak korang bagi aku sorang RM50 kat aku tetiap bulan? bolehla ea.. korang sayang aku kan.. hikhik.

.


ambil nota[take note]:dengar lagu gives you hell..pe kena mengena ngan tajuk ha?

2 comments:

shafinaz sani said...

jgn sebut nama aku lg.
hahahah.

daus/finaz said...

suke hati akula..hahaha..