conflict

esyhhh.. banyak sangat konflik yang melanda diri ni.. konflik ngan mak bapak,diri sendiri and my partner.. aiyoh..susala nak hand sume dalam satu mase.. perempuan ni cerewet..btol ke tak statement aku ni.. ada pape pendapat sila penuhkan feels tu ye.. ehehehe..

bukan tak nak layan tapi aku pon penat n nak spend mase tok diri aku sendiri gak kan.. bukan tak nak layan tros.. pastu kalo aku cakap aku nak tido tu maknenya aku nak tidola tu..janganla anta lagi mesej yg ada 2 3 huruf je..satu mesej je takpe gak..tapi smpi 3 4 mesej.. aiyoh..ana fininla.. na break sayang..da 4 tawon..tapi aku kire beruntung n steady je.. ok finaz.. cube break record aku.. haha..

erghhh..smpi sini jela aku nak taip.. tadi macam banyak sangat nak taip tapi bile tekan new post je tro kaku,beku otak aku.. post ni takde gambar la.. broadband aku lembab nak upload.. lebih sangat gune bulan ni..

ambil nota[take note]:can you please understand me just for once?

2 comments:

shafinaz sani said...

hahahahahahaha.
apa la kau nih.
gedik btol.
haha ;D

daus/finaz said...

hahaha..bukan selalu..